Oktáva v praze 2019

Do Prahy nejen za památkami!
Téměř celá třída oktáva se ve dnech 2. – 4. 10. 2019 vydala na třídenní exkurzi do Prahy, která byla zaměřena na poznávání našeho hlavního města. Program byl bohatý a náročný, proto jsme vyjeli ve středu již brzy ráno vlakem v 5:44. Po příjezdu jsme se ihned šli rychle ubytovat na hostel Advantage nedaleko náměstí I. P. Pavlova a poté jsme se vydali na plánovanou prohlídku Pražského hradu, gotické katedrály sv. Víta, ve které jsou uloženy české korunovační klenoty, a Zlaté uličky. V odpoledních hodinách jsme navštívili Muzeum iluzí na Staroměstském náměstí s výkladem i krásným výhledem na orloj. Večer nás čekalo divadelní představení v Činoherním klubu, které na poslední chvíli změnilo program a čekala nás vtipná komedie s názvem Léda (manželsko-nemanželská povídka) s hvězdným obsazením např. Ondřej Vetchý či Petr Nárožný. Druhý den jsme vyrazili na Vyšehrad, prohlédli si baziliku sv. Petra a Pavla i hřbitov, kde jsou pochovány tak významné osobnosti české kultury jako např. Bedřich Smetana či Karel Čapek a poté jsme se vydali na Petřín. Odpoledne jsme se lehce zapotili v laser aréně. Ten den jsme nachodili přes dvacet kilometrů, což pro některé bylo už dost vyčerpávající . Poslední den nás čekala prohlídka v Josefově – Židovském městě, kde jsme se seznámili s historií, tradicemi a kulturou Židů. Výklad a trasa paní průvodkyně nakonec trvala téměř tři hodiny, a proto jsme se poté už vydali na hostel pro kufry a směřovali na vlakové nádraží a vyrazili zpátky do Lipníka. Celá exkurze se vydařila, i když počasí nám občas nepřálo. Domů jsme přijeli spokojeni a plní nových zážitků.
Třída oktáva

Gymnázium v Lipníku nad Bečvou, Komenského sady 62, Lipník nad Bečvou 751 31
dotazy a připomínky k provozu serveru zasílejte správci serveru